sâmbătă, 31 decembrie 2011

La revedere 2011, bun venit 2012!

2011 a fost un an greu, dar frumos, din multe puncte de vedere. Nu ştiu când a trecut, dar asta e o problemă de zi cu zi în ultima vreme, având în vedere că simt cum timpul trece foarte repede şi că, uneori, nu pot ţine pasul. Bănuiesc că va trebui să mă obişnuiesc.

Referitor la ceea ce s-a întâmplat pe parcursul acestui an, am de mulţumit extrem de mult.

În primul rând, le mulţumesc părinţilor mei minunaţi, pentru sprijinul necondiţionat pe care mi l-au acordat. Fără ei nu cred că aş fi putut face faţă tuturor provocărilor şi nu cred că aş fi reuşit să trec la un nou capitol al vieţii mele şi să lupt cu singurătatea. Le mulţumesc pentru că, deşi sunt departe în majoritatea timpului, au grijă să-mi fie aproape prin sufletele lor minunate şi să mă ajute ori de câte ori am nevoie. Anul acesta s-au dat peste cap pentru ca să-mi fie bine şi cuvintele nu pot exprima recunoştinţa pe care o simt. Vă iubesc enorm, şi ador fiecare îmbrăţişare şi fiecare zâmbet al vostru pentru că acum sunt mai rare, dar mai preţioase.

Dani, îţi mulţumesc pentru că nu ai renunţat la mine. Pentru că mă suporţi. Pentru că ai avut curajul să mă accepţi aşa cum sunt, singurul dintre toţi. Pentru că mă iubeşti, şi îmi arăţi asta în fiecare zi. Pentru că ai fost dispus să luptăm împreună pentru a reuşi pe toate planurile. Pentru că mă sprijini, mă înţelegi şi mă mângâi atunci când lucrurile nu merg cum am plănuit. Pentru că să mă trezesc lângă tine dimineaţă e de ajuns ca să am puterea de a trece peste fiecare zi. Îţi mulţumesc pentru susţinerea necondiţionată, chiar şi atunci când nu ai putut fi aproape de mine. Îţi mulţumesc pentru un an minunat, care fără tine ar fi fost mult mai greu. Te sărut şi te iubesc.

Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru că mi-a ascultat rugăciunile şi pentru că nu m-a părăsit atunci când aveam nevoie de El. Doamne, sper că am interpretat bine semnele Tale şi că dacă ne-ai ajutat să ajungem aici, este pentru că aceasta este calea cea bună. Fără Tine, cu siguranţă multe lucruri întâmplate anul acesta nu ar fi fost posibile, aşa că am credinţa că ne vei călăuzi în continuare pe drumul ales.

Îţi mulţumesc, Miki, pentru că ne-ai deschis ochii tuturor şi pentru că, prin tine, am avut şi vom avea în continuare acces la răspunsurile întrebărilor care ne macină de atâta timp. Îţi mulţumesc pentru că ne ajuţi să învăţăm încă de acum lucruri pe care nu mulţi le cunosc, dar care ne sunt vitale pentru evoluţie şi supravieţuire. Îţi mulţumesc pentru că ne-ai oferit calea vindecării şi cunoştinţe de care avem nevoie acum şi pentru totdeauna.

Mulţumesc tuturor celor care m-au ajutat în acest an să rămân cu capul sus, să am puterea să mă trezesc dimineaţa, să lupt, să supravieţuiesc în acest vârtej de sentimente şi provocări. Mulţumesc celor care m-au ajutat să învăţ, să evoluez. Mulţumesc celor care îmi sunt alături necondiţionat. Mulţumesc celor care mă iubesc, cu menţiunea că şi eu îi iubesc la fel de mult.

De la anul 2012 nu vreau să am nicio aşteptare. Îmi doresc doar ca totul să se întâmple cu Voia lui Dumnezeu, pentru Binele nostru Suprem, oricare ar fi acesta. Îmi doresc să găsesc răspunsuri, să mă conving de calea aleasă, şi îmi doresc sănătate, pentru a putea continua împreună lupta pe care am început-o, orice final ar avea ea.

2 comentarii:

  1. Aşa să fie, cum ai scris tu aici. Nu am mai văzut de mult timp atâta sinceritate frumos exprimată, atâtea sentimente frumoase strânse la un loc şi atâta gratitudine faţa de părinţi. Frumos, foarte frumos! Să te ajute Dumnezeu să treci cu bine şi peste 2012 şi să fie mai bun şi mai roditor! Te îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Miki multumeste si ea Universului (in timp ce da un pic de apa la soareci) pentru ca existi si pentru ca esti asa cum esti ... o provocare si o incantare pentru noi toti!Te iubesc si eu!

    RăspundețiȘtergere